Sklep bez manekinów wydawałby się pusty. Większość modeli stanowi bowiem nie tylko narzędzie do promocji, ale także cenny element ekspozycji. Na szczęście właściciele butików mają ogromny wybór, ponieważ na rynku dostępnych jest mnóstwo najróżniejszych wariantów. Które z nich zasługują na uwagę?
Manekiny – jakie modele mamy do wyboru?
Producenci manekinów nie zawodzą i co rusz proponują interesujące modele. Do najbardziej popularnych należą oczywiście manekiny całopostaciowe. Znajdziemy je w większości sklepów odzieżowych. Świetnie zaprezentują każdy element garderoby, jak również pozwolą stworzyć interesujące stylizacje. Dobrą alternatywą dla manekinów całopostaciowych są manekiny torsy. Zajmują znacznie mniej miejsca i są doskonałe do prezentacji bielizny czy strojów kąpielowych. Większość z nich znajdzie zastosowanie na sezonowych stoiskach z koszulkami. Z kolei w sklepach z biżuterią najlepiej powinny sprawdzić się ekspozytory. Uwydatnią atuty biżuterii i przyciągną wzrok klientów.
Niektóre manekiny mają wyraźne rysy twarzy, a inne nie. Poza tym dostępne są warianty w pozycjach statycznych, jak i dynamicznych. Jednak najważniejszym kryterium, na jakie powinni zwrócić uwagę właściciele butików jest jakość.
Markowe manekiny – dlaczego warto postawić na jakość?
Markowe manekiny są warte zainteresowania z uwagi na wysoką jakość wykonania. Są lekkie, a przy tym trwałe i solidne. Na ich korzyść świadczy także precyzja wykonania. Markowe manekiny są projektowane z myślą o luksusowych butikach, co doskonale ukazuje ich design. Najczęściej są minimalistyczne, ale dostępne są również modele vintage czy casualowe. Niektóre z nich możesz obejrzeć na stronie https://sklep.moremannequins.pl/. Jakość markowych manekinów uwidacznia się nie tylko w ich wyglądzie, ale i funkcjonalności. Łatwo można je przebierać, dopasowując stylizacje do kapryśnej mody. Markowe manekiny będą świetną wizytówką sklepu, dlatego bez obaw można je wykorzystać jako element ekspozycji. To prosty i skuteczny sposób na przyciągnięcie uwagi klientów.